Post af Deleted den Aug 30, 2014 19:39:38 GMT 1
Tag Kevin Ideex
Det var fredag nat, Heng-hung, havde lokket en første års elev tidligere på dagen til at komme ned i krypten om natten. Hvad Eleven ikke havde regnet med var at Heng-Hung, ville være ond, lige som han altid var, iskold og wc agtigt, som nogen sagde han var. Heng-Hung, var ikke en type men skulle ligge sig ud med, medmindre man havde lyst til at få tæsk, eller blive nedgjort resten af sin side på skolen.
Heng-Hung, Stod op af muren i den mørke gang, da han hørte fodtrid, han gemte sig lidt, inden han hørte den unge drenge stemme kalde " er du her?" spurgte drengen, og Heng-Hung trådte frem og fik lys i sin tryllestav, han gik hen til drengen og smilede is koldt til ham, " så kom du" sagde han koldt og hårdt. han puffede let til drengen der snuplede baglæns. Drengen så bange på Heng-Hung og sagde " du skal ikke skubbe" sagde han usikkert. Heng-Hung smilede endnu mere koldt og sagde " hvad får en lille mudderblod til at tro at han har noget at sige til hvad jeg gør ved ham " sagde Heng-Hung til drengen og så på ham. Drengen Sank en klump i det Heng-Hung skubbede drengen op af muren, Da drengen skreg på hjælp, slog Heng-Hung ham hårdt i maven, og dette gjorde drengen mistede alt luften, og begyndte at græde og ikke mindst hive efter vejret. " du må ikke slå mig " sagde drengen mens han prøvede at få kontrol over sin vejrtrækning, tårerne trillede ned af kinderne på ham. " hør godt efter mudderblod! fra nu af gør du alt jeg siger og du laver min lektier, og jeg skal have topkarakter i alle fag, flyvning skal jeg nok selv klare" sagde han og så hårdt på drengen.
Heng-Hung var en af de bedste i hans klasse til at flyve, men var ikke blevet optaget på kollegie holdet, af andre årsager, og det pissede til tider Heng-Hung af at han ikke kom på holdet. For hans far regnede med han gjorde, men det så ikke ud til det. Men håbet var der stadigvæk.